مبلغ وام مسکن ۱۴۰۲

مبلغ وام مسکن ۱۴۰۲

مبلغ وام مسکن ۱۴۰۲

امروزه مسکن تبدیل شده به یکی از حوزه‌های سرمایه‌گذاری پرسود برای بیشتر افراد، از همین رو بسیاری از افراد همواره تلاش می‌کنند تا بتوانند به یک خانه هر چقدر هم که کوچک باشد دست پیدا کنند تا هم سقفی بالای سر آنها باشد و هم برای آینده بتوانند سرمایه‌گذاری داشته باشند یکی از روش‌های کمک خرید خانه که زوج‌های جوان می‌توانند از آن استفاده کنند دریافت تسهیلات وام مسکن است، نحوه محاسبه اقساط وام مسکن نیز موضوع بسیار مهمی می‌باشد که ممکن است سبب پیش آمدن سوالات زیادی شود. ما در این مقاله به بررسی شرایط وام مسکن سال ۱۴۰۲، وام مشترک یا خرید اوراق خواهیم پرداخت با ما همراه باشید.

اگر که نگاهی به آمار هزینه‌های مسکن در سال‌های گذشته بیندازیم متوجه خواهید شد که افزایش شدید قیمت ملک وجود دارد و همین موضوع سبب شده که جوانان دیگر نتوانند با پس‌انداز حقوق خانه‌ای برای خود بخرند به همین دلیل نیاز به سرمایه بیشتر اولین چیزی است که ذهن آنها را مشغول خواهد کرد که همان دریافت وام مسکن می‌باشد.

با در نظر گرفتن نوسانات ارزی و همچنین جو حاکم در بازار مسکن اکر علاقه دارید خانه‌ای بخرید بهتر است هر موقع پولتان آماده شد به سرعت این کار را انجام دهید. وام مسکن انواع گوناگون دارد و هر کدام با توجه به شرایط موجود به شما کمک خواهند کرد تا بتوانید خانه مد نظر خود را به راحتی خریداری کنید ما در این مقاله نگاه کامل و جامعی به انواع وام‌های مسکن خواهیم کرد و در مورد مبلغ وام مسکن ۱۴۰۲ نیز صحبت می ‌کنیم، اگر اطلاعات کامل‌تری در خصوص وام مسکن سال ۱۴۰۲ می‌خواهید به دست آورید می‌توانید به وب سایت کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی آراد مراجعه فرمایید.

کلینیک پوست، مو و زیبایی آراد
کلینیک پوست، مو و زیبایی آراد-شماره تماس 09130323292

وام مسکن چیست و سود آن چقدر است؟

هر کشور با توجه به امکانات و بودجه خود تسهیلات را در اختیار مردم قرار خواهد داد تا بتوانند راحت‌تر به هدفشان برسند یکی از این تسهیلات وام مسکن می‌باشد از آنجایی که خیلی از افراد نمی‌توانند به صورت یکجا مبلغ سنگین برای خرید خانه را متقبل شوند وام مسکن می‌تواند یک گزینه مناسب پیش روی آنها باشد اما موضوع به همین جا ختم نخواهد شد، هر کشور با توجه به زیرساخت‌های اقتصادی و فرهنگی که دارد مبلغ مشخصی را برای وام اعلام خواهد کرد و همچنین سود این وام‌ها نیز در کشورهای مختلف می‌تواند متغیر باشد سود این وام‌ها می‌تواند از ۲ درصد تا ۲۰ درصد باشد.

انواع وام مسکن

وام‌های مسکن به دو گروه کلی تقسیم بندی می‌شوند وام‌هایی که می‌توانید با خرید اوراق ممتاز از بازار و بورس آنها را دریافت کنید و وام‌هایی را که از محل صندوق پس‌انداز مسکن می‌توانید دریافت کنید. شرایط گرفتن وام مسکن در نحوه پرداخت ان و سود پرداخت می‌تواند متفاوت باشد هر دو گروه این وام‌ها با شرایط مختلف به زوج‌ها و افراد واجد شرایط پرداخت خواهد شد ما در ادامه انواع و شرایط گرفتن وام‌های مسکن را برای شما بیان خواهیم کرد.

وام‌های اوراق‌دار

برای دریافت وام‌های مربوط به خرید اوراق ممتاز در بازار سرمایه‌ای که به وام اوراق مسکن معروف می‌باشد باید به ازای هر ۵۰۰ هزار تومان یک ورقه اوراق خریداری نمایید برای مثال فردی که قصد دریافت وام ۷۰ میلیون تومانی را دارد باید ۱۴۰ برگ اوراق خریداری کند که هزینه آن می‌تواند در حدود ۱۰ میلیون تومان باشد با خرید این اوراق دیگر نیاز نخواهید داشت برای دریافت وام منتظر رسیدن نوبت خود باشید. اقساط وام مسکن را می‌توان به روش‌های بسیار ساده یا پلکانی پرداخت کرد البته این را نیز باید بیان کرد که برای دریافت وام از طریق اوراق محدودیت‌ دفعات وجود ندارد.

وام مسکن یکم ۱۴۰۲

یکی از وام‌های پرتقاضا و پرطرفدار در ایران وام مسکن یکم می‌باشد این وام با توجه به شرایط کشور در سال‌های مختلف با روش‌های مختلفی از طریق بانک مسکن در اختیار درخواست کننده‌ها قرار گرفته است و مبلغ آن نیز به مرور زمان افزایش پیدا کرده است. برای افرادی که ازدواج کردند نیز تسهیلاتی در این وام در نظر گرفته شده است.

وام مسکن یکم سال ۱۴۰۲ به صورت انفرادی در شهرهای تهران به مبلغ ۸۰ میلیون تومان می‌باشد این عدد برای مراکز استان‌ها و شهرهای بالای ۲۰۰۰ نفر جمعیت تا ۶۰ میلیون و در دیگر نقاط تا ۴۰ میلیون می‌تواند در نظر گرفته شود زوج‌هایی که در تهران زندگی می‌کنند تا ۱۶۰ میلیون تومان وام را می‌توانند دریافت کنند این در حالی‌ است که وام مسکن زوجین مراکز استان‌ها و شهرستان‌های بالای ۲۰۰ هزار نفر تا ۱۲۰ میلیون تومان و وام‌های مسکن زوجین سایر مناطق می‌تواند تا ۸۰ میلیون تومان می باشد. بازپرداخت وام مسکن ۱۴۰۲ به صورت ۱۲ ساله می‌باشد.

نکات مهم دیگری که در خصوص این وام وجود دارد عبارتند از:

برای دریافت وام مسکن ۱۴۰۲ باید نیمی از مبلغ وام به مدت یک سال سپرده گذاری شود این بدان معنا می‌باشد که اگر شما درخواست وام ۸۰ میلیون تومانی را کرده باشید ۴۰ میلیون تومان آن باید حداقل به مدت یک سال سرمایه‌گذاری کنید.

وام ۲۰ میلیون تومانی از محل صندوق پس انداز مسکن

یکی دیگر از تسهیلات بانک مسکن برای خرید خانه وام مسکن از محل صندوق پس‌انداز مسکن می‌باشد حداکثر مبلغ این تسهیلات ۲۰ میلیون تومان می‌باشد و حداکثر سن ساختمان در این نوع وام ۲۵ سال تعریف شده است حداقل میزان سپرده برای دریافت این وام مبلغ ۳ میلیون تومان می‌باشد و برای میزان زمان سپرده‌گذاری حداقل یک و حداکثر سه سال باید صبر داشته باشید. نرخ سود این وام ۱۱ درصد می‌باشد و حداکثر مدت زمان پرداخت آن باید ۱۲ سال باشد و مثل دیگر وام‌ها به دو روش ساده و پلکانی سالانه و دوره‌ای قابل پرداخت می‌باشد.

مبلغ وام مسکن ۱۴۰۲
مبلغ وام مسکن ۱۴۰۲-سایت ایران سرپناه

وام مسکن بازنشستگان

وام مسکن بازنشستگان یکی دیگر از وام‌های مسکن می‌باشد که برای خرید کردن خانه به بازنشستگان پرداخت خواهد شد بانک مسکن موظف می‌باشد که با پرداخت ۴۰ هزار فقره وام خرید مسکن به بازنشستگان آنها را خانه‌دار کند که سقف آن در تهران و کلانشهرها ۵۰ و در سایر شهرها و روستاها ۴۰ میلیون تومان می‌باشد.

وام خرید زمان

طرح دیگری با نام خرید زمان نیز وجود دارد که از صندوق پس‌انداز مسکن می‌تواند پرداخت شود در این حالت می‌توان بعد از گذشت ۶ ماه از سپرده گذاری از امتیاز حساب صندوق پس انداز مسکن استفاده کرد و از ۸ میلیون تا سقف ۱۲ میلیون تومان وام دریافت خواهید کرد برای دریافت کردن این وام باید دو برابر مبلغ وام دریافتی را به مدت ۶ ماه سرمایه‌گذاری کنید مثلاً اگر به وام ۸ میلیون تومانی نیاز دارید باید ۱۶ میلیون تومان را به مدت ۶ ماه در حساب خود قرار دهید از شرایط دریافت این وام به صورت خرید زمان سپرده گذاری ۲۴ میلیون تومانی به مدت ۶ ماه می‌باشد و نرخ سود آن نیز می‌تواند ۱۱ باشد بازپرداخت این وام که از طرف بانک مسکن می‌باشد ۱۲ ساله می‌باشد که بدون احتساب بیمه ماهانه ۱۶۵ هزار تومان است و سن خانه‌ای که با این وام می‌توانید خریداری شود نباید بیشتر از ۲۵ سال باشد.

وام مسکن جوانان

وام مسکن جوانان تسهیلاتی می‌باشد که از طرف دولت و بانک‌ها به برای جوانان در نظر گرفته شده تا بتوانند با حساب‌های سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه مدت برای خرید خانه خود برنامه‌ریزی داشته باشند و از تسهیلات و مزایای این حساب‌ها با پرداخت‌های قسطی بهره‌مند شوند.

حداکثر تسهیلات اعطایی با توجه به تقسیم بندی جغرافیایی برای حساب‌های افتتاحی طی سال ۹۸ به ترتیب زیر می‌باشد:

در پایان سال پانزدهم بالغ بر ۲۵۰ میلیون تومان ۲۱۰ میلیون تومان و ۱۸۴ میلیون تومان.

در پایان سال ششم به ترتیب مبلغ ۱۶۰ میلیون تومان ۱۲۰ میلیون تومان و ۹۴ میلیون تومان.

در پایان سال پنجم به ترتیب مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان ۱۱۰ میلیون تومان و ۸۴ میلیون تومان تعیین شده است.

تنها خانه اولی‌ها می‌توانند از این تحصیلات استفاده کنند.

نرخ سود این تحصیلات و همچنین نرخ سود دوران مشارکت ۹ درصد می‌باشد.

بازپرداخت اقساط این وام حداکثر ۲۰ سال تعیین شده است.

جوانان بالای ۱۸ سال با درآمد مستقل می‌توانند از این وام بهره‌مند شوند چه مجرد و چه متاهل.

افرادی که قبل از انجام این وام از تسهیلات بانک مسکن و دیگر بانک‌ها برای خرید احداث واحد مسکونی، انتقال سهم یا تغییر واحد مسکونی استفاده کردند مشمول وام مسکن جوانان نخواهند شد.

برخورداری از تسهیلات پس‌انداز مسکن فقط برای مناطق شهری امکان‌پذیر می‌باشد و به افراد در مناطق خارج از محدوده شهری تعلق نخواهد گرفت.

فقط خانه‌هایی که تاریخ صدور جواز ساخت آنها کمتر از ۲۵ سال باشد می‌توانند که از این تسهیلات استفاده نمایند البته طبق نظر کارشناسان ۸۰ درصد از قیمت ملک باید معادل با کل مبلغ وام باشد.

اگر جواز ساختمان بیشتر از ۲۵ سال و کمتر از ۳۰ سال باشد سقف تسهیلات قابل پرداخت از محل حساب پس انداز مسکن جوانان در شهر تهران مرکز استان‌ها و شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و دیگر مناطق در تسهیلات انفرادی به ترتیب ۴۵، ۴۰ و ۳۵ میلیون تومان می‌باشد و در تسهیلات زوجین به ترتیب ۸۰، ۷۰ و ۵۰ میلیون تومان می‌باشد و دقیقاً مطابق سقف تسهیلات از محل اوراق گواهی حق تقدم استفاده از این تسهیلات مسکن در املاک تعیین خواهد شد.

متقاضی وام باید توانایی واریز ماهیانه اقساط آن را داشته باشد که این موضوع از طریق بانک به بررسی خواهد رسید و مشخص می‌شود در غیر این صورت تایید نمی‌شود و نمی‌تواند از این وام استفاده کند.

اگرچه طبق ضوابط تعیین شده در این تسهیلات ملک خریداری شده و یا واحد مسکونی در حال ساخت در رهن بانک قرار گرفته باشد اما شرایط ضامن نیز برای آن لحاظ شده باشد بنابراین معرفی حداقل یک ضامن معتبر به دنبال فیش حقوقی برای ارائه این تسهیلات ضروری می‌باشد.

وام مسکن روستایی

در سال‌های اخیر بلایای طبیعی مانند سیل یا زلزله بیشتر از همه به خانه‌های روستایی خسارت وارد کرده است زلزله قطور و سیل کرمان که سبب تخریب خیلی از خانه‌های روستایی شده دولت را بر این موضوع بیشتر جلب کرده است که به جبران آن بپردازد و از طریق وام مسکن روستایی آنها را یاری کند در حال حاضر این وام ۱۰۰ میلیون تومان به ازای ساخت هر واحد مسکونی می‌باشد و نرخ سود آن نیز ۵ درصد محاسبه شده است این کاهش نرخ سود برای تشویق ساخت خانه‌های ایمن در روستا‌ها و جلوگیری از خسارت‌های بعدی بر اثر بلایای طبیعی می‌باشد.

مبلغ وام مسکن ۱۴۰۲
مبلغ وام مسکن ۱۴۰۲-سایت ایران سرپناه

وام ساخت مسکن

وام مسکن یا وام بدون سپرده ساخت مسکن یکی دیگر از پرطرفدارترین وام‌های ملکی در بین سازندگان می‌باشد، تسهیلات بدون سپرده ساخت مسکن با سود مصوب شورای پول و اعتبار با ۱۸ درصد سود پرداخت می‌شود اما اگر سازندگان و انبوه سازان دارای پروانه صلاحیت حرفه‌ای از تکنولوژی‌های نوین در ساخت و ساز استفاده نمایند این تحصیلات می‌تواند با نرخ سود ۱۷ درصد به آنها تعلق بگیرد.

وام تعمیر مسکن

وام تعمیر مسکن تنها به صاحبان خانه پرداخت خواهد شد همه افرادی که در صندوق پس‌انداز مسکن حساب دارند و آنهایی که از طریق خرید اوراق اقدام به دریافت وام کردند می‌توانند که از آن استفاده نمایند، برای دریافت این وام مشترک باید اوراق خریداری شود مثلاً برای دریافت وام ۲۰ میلیون تومانی ۴۰ برگ از این اوراق باید تهیه شود شود و پرداخت این وام ۱۸ درصد می‌باشد و نیازی به ضامن نخواهد داشت. ضامن این وام سقف خانه شما می‌باشد که تا هنگام پرداخت کامل اقساط در رهن بانک باقی خواهد ماند با این حال بعضی شعبه‌ها برای اطمینان بیشتر درخواست ضامن یا سفته را نیز می‌کنند.

در ادامه به چند نکته در این زمینه اشاره خواهیم کرد:

برای انتقال وام مسکن به کسی که فقط قصد خرید خانه دارد باید از روش انتقال بدهی استفاده کند.

کارمزد انتقال وام یک درصد می‌باشد.

اگر می‌خواهید از وام مسکن برای خانه دیگری استفاده کنید باید سند جدید را با سند قبلی جایگزین کنید در این روش انتقال نیازی به پرداخت بخشی از مانده بدهی نخواهید داشت.

ضوابط و شرایط دریافت وام تعمیرات

شما یا ضامن نباید هیچ سابقه چک برگشتی و یا بدهی داشته باشید که در سیستم بانکی ثبت شده باشد.

خانه که می‌خواهید برای آن از تسهیلات بانک استفاده کنید نباید تسهیلات تسویه نشده داشته باشد به عبارت دیگر قبل از دریافت وام جدید باید وام قبلی پرداخت شده باشد.

باید قبل از درخواست وام هزینه کارشناسی ملک پرداخت شده باشد.

در صورت تسویه تسهیلات جعاله قبلی که از بانک مسکن یا دیگر بانک‌ها دریافت کرده می‌توانید مجدد برای دریافت وام اقدام کنید.

کدام بانک‌ها تسهیلات وام مسکن ارائه می‌دهند؟

اولین و اصلی‌ترین بانکی که در ایران به اعطای وام و تسهیلات می‌پردازد بانک مسکن می‌باشد این بانک با انواع روش‌های گوناگون به افراد متقاضی در خرید خانه وام می‌دهد در مورد بانک‌های خصوصی نیز باید بیان کرد که این بانک‌ها معمولاً سریع‌تر وام پرداخت خواهند کرد اما از لحاظ ضامن سخت‌گیرتر خواهند بود. معمولاً سقف تسهیلات این بانک‌ها زیر ۱۰۰ میلیون می‌باشد و تمام بانک‌های خصوصی آن را پرداخت خواهند کرد مثلاً بانک سامان نیاز به ضامن ندارد و سند را به عنوان ضامن نگه می‌دارد و وام را در نهایتاً با سقف ۶۰ میلیون تومان پرداخت خواهد کرد بانک ملی نیز به عنوان طرح ویژه مسکن تسهیلاتی را برای افراد ارائه می‌دهد.

افتتاح حساب سرمایه‌گذاری خاص، گواهی مسکن مانند سپرده کوتاه مدت عادی انجام و بر اساس مبلغ سپرده گذاری به مدت ماندگاری در قالب سه طرح ارائه می‌دهد شما می‌توانید بر اساس شرایط خودتان یکی از این طرح‌ها را انتخاب کنید و اقدام به افتتاح سپرده نمایید.

ثبت نام انواع وام مسکن چگونه انجام می‌شود؟

مراحل ثبت نام با توجه به نوع بانک و نوع وامی که می‌خواهید درخواست نمایید می‌تواند متغیر باشد اما به طور معمول برای تمام بانک‌ها ابتدا باید به شعبه مورد نظر مراجعه نمایید و بعد از دریافت مدارک مورد نظر اقدام به ثبت آن کنید، معمولا ثبت نام بانکی برای خرید مسکن به دلیل جمع کردن مدارک و پیدا کردن ضامن می‌تواند زمانبر باشد.

مدارک لازم برای انواع وام مسکن چیست؟

مدارک لازم برای دریافت وام مسکن در بین بانک‌های مختلف متفاوت است اما مشترکاتی نیز با همدیگر دارند این مشترکات عبارتند از:

اصل و تصویر تمام صفحات سند مالکیت ملک

اصل و تصویر پایان کار ساختمان

ارائه قبض گاز، برق یا مدارکی که بانک با توجه به آن کد پستی خانه را برای تسهیلات تایید کند.

اصل و تصویر کارت ملی و تمام صفحات شناسنامه مالک یا مالکین

مدارک شغلی درآمد و دریافت کننده تسهیلات مانند جواز کسب یا فیش حقوقی

رسید پرداخت مبلغ ارزیابی شده ملک

تکمیل و امضای فرم درخواست کننده وام.

ضمانت انواع وام مسکن چگونه است؟

وام مسکن می‌تواند به دو روش ضمانت شود.

در روش اول سند خانه خریداری شده به رهن بانک در می‌آید شما موظف می‌باشید که در مدت زمان مشخص شده مبلغ وام مورد نظر خود را پرداخت نمایید اگر از عهده آن بر نیایید بعد از مدتی و طی کردن مراحل قانونی توسط بانک خانه مصادره می‌شود و به اسم بانک در می‌آید.

در نوع دوم باید دو ضامن معتبر در بانک معرفی شوند اگر نتوانید قسط‌های تعیین شده را در زمان مقرر آن پرداخت کنید بانک بعد از طی کردن مراحل اداری مربوطه، مبلغ وام را از ضامنان آن کم خواهد کرد.

بهتر است که قبل از تصمیم گیری برای دریافت وام مسکن به دو موضوع به خوبی توجه کنید مورد اول مربوط به شرایط پس دادن وام و اقساط آن می‌باشد اگر فکر می‌کنید ممکن است در پرداخت پول دچار مشکل شوید قبل از درخواست وام خوب فکر کنید زیرا سند خانه می‌تواند که در رهن بانک قرار بگیرد در خصوص مورد دوم مربوط به ضامن می‌باشد شما برای دریافت بعضی از وام‌ها نیاز به دو ضامن دارید این دو ضامن باید تمام شرایط و خواسته‌های بانک را داشته باشند و از بانکی‌های واجد شرایط باشند.

سود باز پرداخت انواع وام مسکن چگونه محاسبه می‌شود؟

سود پرداخت وام مسکن با توجه به نوع وامی که دریافت کرده‌اید محاسبه خواهد شد این سود می‌تواند که از ۸ درصد آغاز شود و در بعضی از وام‌ها می‌تواند که به ۱۸ درصد نیز برسد معمولاً وام‌هایی که برای خرید مسکن پرداخت می‌شود نرخ سود آنها کمتر است .

تفاوت وام مسکن زوجین و وام مسکن مجرد چیست؟

بانک مسکن اخیراً طرحی را ارائه داده که بر اساس آن وام مسکن زوجین مبلغ دو برابری را دریافت خواهند کرد ویژگی این طرح این است که زمانی که یک زوج اقدام به دریافت وام می‌کنند کارهای اداری آنها سریع‌تر انجام می‌گیرد و کمتر با دردسر و مشکلات وام درگیر می‌شوند و در نهایت مبلغ دو برابری نسبت به افراد انفرادی را دریافت خواهند کرد. برای وام مسکن ۱۴۰۲ انفرادی در شهر تهران مبلغی تا ۸۰ میلیون تومان پرداخت خواهد شد این عدد برای مراکز و استان‌ها یا شهر با بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت تا ۶۰ میلیون می‌تواند باشد و در مناطق کمتر تا ۴۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است زوجین در شهر تهران می‌توانند تا ۱۶۰ میلیون تومان وام را دریافت کنند این در حالی است که مراکز استان و شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر تا ۱۲۰ میلیون تومان و دیگر مناطق تا ۸۰ میلیون تومان می‌توانند کسب تسهیلات وام مسکن ۱۴۰۲ استفاده کنند.

شاید این مطالب برای شما جالب باشد:

نگاهی به قیمت تزریق چربی به اندام خصوصی

خواص وازلین برای دستگاه تناسلی مردان

درمان از بین رفتن نعوظ حین رابطه

جمع‌بندی

هر کشور با توجه به امکانات و بودجه خود تسهیلاتی را در اختیار مردم قرار خواهد داد که با کمک آن تسهیلات، به هدفی که دوست دارند رسیدگی می‌شود یکی از این تحصیلات وام مسکن به زوجین می‌باشد که می‌تواند به صورت انفرادی هم انجام شود.

وام مسکن به دو گروه اصلی صندوق پس‌انداز مسکن و اوراق ممتاز سرمایه تقسیم می‌شود.

برای دریافت کردن وام‌های مربوط به خرید اوراق ممتاز در بازار سرمایه که به وام اوراق مسکن نیز معروف می‌باشد باید به ازای هر ۵۰۰ هزار تومان یک برگ اوراق خریداری نمایید هزینه هر برگ اوراق تقریباً ۷۵ هزار تومان می‌باشد.

یکی از وام‌های پرتقاضا و همچنین پرطرفدار در ایران وام مسکن یکم می‌باشد این وام با توجه به شرایط کشور و به روش‌های مختلفی می‌تواند که به صورت انفرادی و وام مسکن زوجین را در اختیار درخواست کننده قرار دهد وام مسکن زوجین دو برابر وام‌های انفرادی می‌باشد.

یکی دیگر از تسهیلات بانک مسکن برای خرید وام مسکن و واحد مسکونی از محل صندوق پس‌انداز مسکن می‌باشد حداکثر این تسهیلات حدود ۲۰ میلیون تومان می‌باشد حداکثر سن ساختمان در این وام ۲۵ ساله تعریف شده است.

طرح دیگری با نام خرید زمان نیز وجود دارد که از محل صندوق پس‌انداز بانک مسکن پرداخت می‌شود این در حالی می‌باشد که متقاضی می‌تواند بعد از گذشت ۶ ماه از سپرده از امتیاز حساب خود استفاده نماید و از ۸ میلیون تا سقف ۱۲ میلیون تومان وام دریافت نماید.

وام مسکن جوانان تسهیلاتی از طرف دولت و بانک برای جوانان می‌باشد که بتوانند با حساب‌های سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه مدت برای خرید خانه برنامه‌ریزی داشته باشند و از تسهیلات و مزایای این حساب با پرداخت اقساطی بهره‌مند شوند.

تسهیلات بدون سپرده در ساخت مسکن با نرخ سود مصوب شورای پول و اعتبار ۱۸ درصد می‌باشد.

وام مسکن بازنشستگان انواع گوناگونی دارد که یکی از آنها می‌تواند وام مسکن باشد که این وام برای خرید خانه پرداخت خواهد شد.

در حال حاضر وام مسکن روستایی ۱۰۰ میلیون می‌باشد که به ازای ساخت هر واحد مسکونی پرداخت می‌شود نرخ سود وام ساخت مسکن روستایی نیز ۵ درصد خواهد بود.

وام مشترک یا جعاله تعمیر مسکن تنها به صاحبان خانه پرداخت خواهد شد تمام افرادی که در صندوق پس‌انداز بانک مسکن حساب دارند و آنهایی که از طریق خرید اوراق اقدام می‌کنند می‌توانند این وام را دریافت کنند و از آن استفاده کنند.

ضمانت وام مسکن زوجین و انفرادی دو نوع می‌باشد:

در نوع اول سند خانه خریداری به رهن بانک در خواهد آمد و موظف هستند در مدت زمان مشخص مبالغ وام را پرداخت نمایند اگر از عهده پرداخت آن بر نیاید بعد از گذشت مدتی و اخطار طی مراحل قانونی بانک، خانه توسط بانک مصادره می‌شود.

در نوع دوم باید دو ضامن معتبر به بانک معرفی شود اگر نتوانید قسط‌ها را پرداخت کنید در موعد مقرر اخطار ایجاد می‌شود و سپس بانک بعد از طی کردن مراحل اداری مربوط مبلغ وام را از ضامنان کم خواهد کرد.

گونه گذاری
در عرض 20 دقیقه گونه های زیبا داشته باشید-کلینیک پوست، مو و زیبایی آراد-شماره تماس 09130323292

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

تلگرام

https://t.me/cliniczibaeiiarad

گپ

https://gap.im/join/OTM4NzkxMjUwNDIzMDU5MDgxMjM4NTI1NDExODY1MjI1NTI5OTM3MDQ1MDIwODY0MzMyNjA3NTMzNjEzMTIyOTU3NTUzMjYyNjA1NTH

سروش

https://splus.ir/cliniczibaiiarad

ایتا

https://eitaa.com/cliniczibaiiarad

روبیکا

https://rubika.ir/clinicarad

آپارات:

https://aparat.com/v/GbeOC

نماشا:

به بحث وارد شوید

مقایسه آگهی ها

مقایسه