کسانی که سربازی نرفته‌اند، تسهیلات دولتی مسکن دریافت می‌نمایند

تسهیلات دولتی مسکن

کسانی که سربازی نرفته‌‎اند، تسهیلات دولتی مسکن دریافت می‌نمایند

با رفع ایراد شورای نگهبان نمایندگان مجلس شورای اسلامی، افرادی که شامل قانون جوانی جمعیت می‌شوند را از محدودیت‌هایی که در قانون وظیفه عمومی اعمال شده است در مورد دریافت کردن تسهیلات دولتی صنعت، کشاورزی و مسکن معاف نمودند.

در رابطه با رفع ایرادات شورای نگهبان، نمایندگان مجلس، اصلاحات مصوب کمسیون اقتصادی یک ماده به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را تصویب کردند.

افرادی که قانون جوانی جمعیت را شامل می‌شوند، طبق این مصوبه از محدودیت‌های ذکر شده در بند “ب” ماده 10 قانون حمایت از خانوده و جوانی جمعیت معاف می شوند.

تسهیلات دولتی مسکن
قانون جوانی جمعیت-سایت ایران سرپناه

ماده 10:

وظیفه عمومی باید مدارکی که حاکی از رسیدگی به وضع مشمولیت مشمولان می‌باشد را از اداره وظیفه عمومی ارائه کرده و کپی مدارک ارائه شده از ضروریت‌های پرونده تشکیل شده می‌باشد.

ب:

دریافت کردن هرگونه وام و کمک‌های دامداری، صنعتی، کشاورزی و مسکن به وسیله وزارتخانه‌ها و موسسات دولتی وابسته به دولت و نهادهای قانونی.

طبق ماده واحده مصوب مجلس:

این محدودیت بند “ب” ماده 10 قانون وظیفه عمومی برای کسانی که متقاضی دریافت این تسهیلات هستند، اعمال نمی‌شود.

طبق شواهد ادامه این ماده “نسخ یا اصلاح مواد و مقررات این قانون و ماده منورد نظر در قوانین بعدی نباید ذکر شود” که شوارای نگهبان به این عبارت ایراد گرفت و طبق آن قانون‌های قبلی با قوانین مصوب جدید نسخ شدند، همچنین با حذف عبارت پایینی این ماده نمایندگان مجلس موافقت کردند.

لیفت بینی با نخ
لیفت بینی در عرض 20 دقیقه-کلینیک بین المللی پوست، مو و زیبایی آراد-شماره تماس: 09130323292

به بحث وارد شوید

مقایسه آگهی ها

مقایسه