زاویه سازی صورت گرد و چاق

زاویه سازی صورت

زاویه سازی صورت گرد و چاق :

زاویه سازی صورت گرد یکی از روش های زیبایی پزشکی است که یکی از پرطرفدار ترین روش ها برای تغییر چهره در چند سال اخیر محسوب می شود.

علت گرایش افراد به این تکنیک زیبایی تعریف انسان ها از زیبایی در دوران مختلف می باشد.

زیرا برخلاف گذشته امروزه صورت های گرد و چاق طرفداری ندارد و زیبایی به عنوان چهره های خوش فرم،  زاویه دار زیبا به نظر می رسد.

در ادامه این مطلب ما می‌ خواهیم در مورد زاویه دار کردن صورت و تاثیرات آن بر چهره توضیحاتی ارائه دهیم .

پس اگر شما می خواهید با این تکنیک های زیبایی آشنا شوید در طی این مطلب در وب سایت کلینیک زیبایی آراد اصفهان ما را همراهی کنید.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

علت گرایش به زاویه سازی صورت چیست ؟

زاویه دار کردن صورت جذابیت چهره را چندین برابر خواهد کرد . این ویژگی بر زیبایی انسان تاثیر گذار است و سبب می شود که به جزئیات چهره توجه بیشتری شود .

البته،  فاکتور های زیبایی در همه فرهنگ ها متفاوت است . مثلاً در کشور های شرقی صورت مستطیلی شکل محبوب تر می باشد اما در کشورهای غربی صورت های V شکل مد نظر خواهند بود.

البته،  به مرور زمان سلیقه ها تغییر می کند . در گذشته های دیرین داشتن صورت های گرد و بدن های قوی چشم های بزرگ ابرو های کمانی جزء زیبایی های چهره معرفی می‌ شد، اما در حال حاضر لبخند زیبا ، گونه های بر جسته و زاویه صورت زیبایی چهره را تعریف خواهد کرد.

در بین زاویه  شکل های مختلف صورت زاویه سازی برای صورت های گرد بیشتر انجام می شود .همچنین باعث می‌ شود که چهره لاغر و استخوانی تر به نظر برسد . این تناسب چهره مخصوصاً در خانم ها که دارای اضافه وزن هستند اهمیت بیشتری دارد.

زاویه سازی صورت
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-زاویه سازی صورت

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 2 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicarad

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی الهیه تهران توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید:

clinicarad.com/#

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

تلگرام

https://t.me/clinic_arad

گپ

https://gap.im/join/Nzg0Nzk2ODU5NDcwNTQ2Nzk0NzY1NjIwNTg3NjY2MzQ0NTYxMDI4OTE5NTE2NjE1NjI1Mjc3OTgzMTYyNjI3MDYyNTAyNjA3MTA1NTG

سروش

https://splus.ir/clinicarad

ایتا

https://eitaa.com/clinicarad

روبیکا

https://eitaa.com/clinicarad

به بحث وارد شوید

مقایسه آگهی ها

مقایسه