لیفت صورت با نخ صد در صد تضمینی

بررسی اجمالی

توضیحات

لیفت صورت با نخ صد در صد تضمینی

تکنیک های جدید جوان‌ سازی پوست شاید نتواند زمان را متوقف کند، ولی می تواند به نحو چشمگیری فرآیند پیری پوست را آهسته تر کند.

لیفت با نخ، یکی از تکنیک های موثر و محبوبی است که به منظور بهبود انحنای سطحی یا کانتور صورت مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند به سادگی و راحتی چین و چروک های صورت را حتی در سنین بالا رفع کند.

لیفت صورت با نخ، یکی از جدید ترین تکنیک های زیبایی است که با حداقل تهاجم اجرا می شود که با استفاده از نخ های خاردار و قابل جذب باعث بالا کشیدن پوست افتاده صورت خواهد شد.

نخ های کاگ نوعی نخی خاردار هستند که قابلیت جذب دارند، نخ هایی که بدون خار هستند و به منظور جوانسازی پوست انجام می شوند، اما قابلیت کششی ندارند.

با بالا رفتن سن، به مرور خاصیت ارتجاعی پوست و تولید کلاژن و الاستین کم خواهد شد و پوست قوام خود را به مرور از دست خواهد داد.

با تحریک کلاژن و الاستین می توان علائم پیری را به تعویق انداخت و موجب جوان تر به نظر رسیدن پوست خواهیم شد.

در حقیقت تکنیک لیفت با نخ، طب سوزنی است که جایگزین خوبی جهت شیوه های جراحی و تحریک الاستین پوست خواهد بود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای این مقاله از کلینیک تخصصی پوست و مو آراد واقع در اصفهان، بهترین مرکز زیبایی همراه ما باشید.

لیفت صورت با نخ
جوانسازی صورت در عرض چند دقیقه-کلینیک بین المللی پوست، مو و زیبایی آراد-شماره تماس: 09130323292

لیفت صورت با نخ چیست؟

تا همین چند سال گذشته راه درمان افتادگی و شل شدگی پوست، فقط جراحی لیفت صورت بوده است.

یک جراحی بسیار سخت که دوره نقاهت بسیار بلند مدت داشته و البته تکنیک های جوان‌سازی بسیار دیگری نیز هستند که قدمت طولانی دارند، ولی نتایج آن ها نسبت به لیفت با جراحی قابل مقایسه نیست.

در حقیقت تنها برای بر طرف کردن افتادگی پوست و حذف پوست اضافه فقط به کمک تیغ جراحی است.

لیفت با این که می تواند به نتیجه خوبی ختم شود، می‌تواند خطرات بسیار و هزینه بالایی را نیز با خود به همراه داشته باشد.

برای همین، خیلی از اشخاص متقاضی یا علاقه به رفتن زیر تیغ جراحی را ندارند و یا از نظر شرایط جسمی و روانی نمی‌ توانند این کار را انجام دهند.

به همین علت شیوه های جدید و کم تهاجمی تری نیز جهت لیفت صورت ابداع شد، که یکی از این روش‌ها لیفت صورت با نخ است و یک تکنیک جوانسازی می باشد که در آن از نخ های بخیه موقت و جذبی جهت لیفت و بالا بردن پوست استفاده می شود.

بخیه های موقت در زیر پوست کار می شوند و دو اثر مثبت جهت جوانسازی پوست می توانند به همراه داشته باشند.

۱. لیفت و سفت کردن پوست

در این تکنیک، احتیاج به استفاده از تیغ جراحی نخواهد بود و هیچ گونه برش و برداشتی روی پوست صورت نخواهد گرفت.

به جای آن جراح متخصص با ایجاد تغییر در زیر پوست کاری می‌کند که پوست صورت بالا بیاید و سفت شود.

در حقیقت به جای بریدن پوست، جراح با استفاده از نخ های بخیه آن را جمع و سفت خواهد کرد تا افتادگی سطح پوست دیگر مشاهده نشود، بعد بدون دردسر جراحی لیفت پوست می‌ توانید صورتی جوان‌تر و شاداب‌تر داشته باشید.

۲. تحریک کلاژن سازی

لازم است بدانید که نخ های استفاده شده در زیر پوست، به جز این که می‌توانند باعث سفت و خوش حالت شدن پوست شوند، می‌توانند فرآیند پیری پوست را نیز کند کرده و با آن مبارزه کنند.

این نخ ها با تحریک فرایند ترمیمی پوست کاری انجام می دهند که بدن در نزدیکی مناطق درمان تعداد مقادیر بسیار زیادی کلاژن تولید کند.

این اثر شگفت انگیز در رسیدن به اهداف نقش بسیار مهمی دارد.

تولید کلاژن یکی از عوامل اصلی و اساسی است که می‌ تواند باعث جوانی و زیبایی پوست شود.

کلاژن پروتئینی است که در عمق پوست وجود دارد و کاربردهای بسیاری می تواند در بدن داشته باشد.

این رشته های پروتئین به منظور ترمیم زخم ها مورد استفاده قرار می گیرد و کاری می‌ کند که پوست سر زنده و با طراوت به نظر برسد.

هر چه سن بالا برود بدن ما کلاژن کمتری تولید می‌ کند و در نتیجه ۸۰ درصد از ضخامت پوست در سن ۷۰ سالگی کاهش پیدا می کند یا کاهش حجم و قدرت پوست که از اساسی ترین دلیل های بروز چین و چروک پوستی و افتادگی آن است با ضعیف شدن پوست قدرت آن جهت بالا نگهداشتن ساختار و بافت زیرین کاهش پیدا می‌ کند.

به این معنا که دیگر نمی توان تاثیرات جاذبه زمین را خنثی کرد و نیروی جاذبه باعث افتادگی و شل شدگی پوست خواهد شد.

تحریک کلاژن در پوست زمانی که هنوز افتادگی زیاد نیست و انعطاف پذیری پوست خوب است می‌تواند با افزایش ضخامت و قدرت پوست باعث کاهش سرعت پیری و زیبایی پوست شود.

به بیان دیگر لیفت صورت با نخ، یک تکنیک جوانسازی پیشرفته است که مراجعه کنندگان جهت تحریک کلاژن سازی می توانند لیفت با نخ را انجام دهند و با استفاده از آن متوجه بهبود حجم و سفتی پوست خود شوند.

شما هنگامی که نخ های بخیه را در جای خود قرار می دهید، روند ترمیمی بدن به صورت مداوم فعال می شود چرا که بدن می خواهد قسمت های بخیه خورده را ترمیم کند و نخ ها را از بین ببرد.

بدن طوری برنامه‌ریزی دارد که به این شکل در مقابل وجود یک جسم خارجی از خود واکنش نشان می دهد که خوشبختانه چون نخ های استفاده شده در این تکنیک ظریف هستند.

شما متوجه فعل و انفعالات در زیر پوست نخواهید شد، احساس درد و ناراحتی نخواهید داشت.

بیشتر اشخاص مراجعه کننده بعد از این که ترمیم انجام می شود وجود نخ را در زیر پوست خود احساس نخواهند کرد.

اگر شما هم علاقه دارید جهت جوانسازی و بر طرف کردن چین و چروک و افتادگی پوست خود از لیفت با نخ استفاده کنید، می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست، مو و زیبایی آراد واقع در اصفهان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک به انجام این درمان بپردازید و از مزایای بی شمار این شیوه درمانی بهره مند شوید.

همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و با تجربه صورت می گیرد که می توانید از مزایای این خدمات نیز بهره مند شوید و همواره زیبایی و جوانی خود را حفظ کنید.

کلینیک زیبایی آراد
کلینیک بین المللی پوست، مو و زیبایی آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی تخصصی آراد با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com/مراقبت-ها/

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

نماشا:https://www.namasha.com/v/Jp2ROm6N

آپارات:https://aparat.com/v/2Til3

جزئیات

به روز شده در ژوئن 20, 2023 در 4:53 ب.ظ

نشانی

ماشین حساب وام مسکن

پرداخت ماهانه
  • پول پیش و بهره
  • مالیات ملک
  • بیمه
  • PMI
تومان
تومان
%
تومان
تومان
تومان

برنامه ریزی بازدید

اطلاعات شما

0 دیدگاه

مرتب سازی بر اساس:
ارسال دیدگاه ها

ارسال دیدگاه ها

اطلاعات تماس

مشاهده آگهی
ashkan300
  • ashkan300

استعلام ملک

مقایسه آگهی ها

مقایسه
ashkan300
  • ashkan300